میم‌کوین بلک آگنوس (Black Agnus) با ایده از گاو آنگوس و یک جهش ناباورانه، به چهارمین میم‌کوین برتر بازار تبدیل شد. بلک آگنوس توانست میم‌کوین‌های بزرگی مانند داگ ویف هت (WIF) را در یک چشم به‌هم زدن پشت سر بگذارد. این رمزارز جدید، با رسیدن به ارزش بازاری بالغ بر ۱.۸ میلیارد دلار، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. با توجه به رشد زیاد این میم کوین، افراد و گروه‌های زیادی سعی در ساخت نسخه‌های جعلی از این پروژه داشته‌اند. به همین دلیل تیم این پروژه به صورت جدی و متوالی به کاربران هشدار داده‌اند تا در درگیر این شکل از کلاهبرداری‌ها نشوند.

ورود پرسروصدا به بازار

در حوزه میم‌کوین‌ها در طول یک ماهه اخیر شاهد پیشرفت و رشدهای بسیار زیادی بودیم که این رشد شامل هم میم‌کوین‌های جدید و هم قدیمی‌تر بود. یک از موفق ترین پروژه‌ها در این حوزه که بدون سروصدای زیادی توانست رشد ۴۰۰ درصدی را تجربه کند. میم‌کوین بلک آگنوس بود که با نماد معاملاتی FTW معامله می‌شود. قیمت بلک آگنوس پس از رشد حدود چهارصد درصدی  به حدود قیمت ۰.۰۰۰۱۸۱۲ دلار معامله می‌شود..

ارزش بازار بلک آگنوس

ارزش بازار FTW در این هفته پس از رشد چشمگیری که تجربه کرد به بیش از ۱.۸۱ میلیارد دلار رسید و این امر آن را به پنجاهمین ارز دیجیتال بزرگ و چهارمین میم‌کوین بزرگ در بازار تبدیل کرد. اما همچنان سه میم‌کوین دوج کوین, شیبا و پپه با اقتدار در جایگاه اول تا سوم بازار میم‌کوین ها حضور دارند.عملکرد چشمگیر قیمت این میم‌کوین جدید پس از لیست شدن آن در پلتفرم‌های معتبر جمع‌آوری دیتاهای ارزهای دیجیتال مانند کوین گکو (CoinGecko) و کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) رخ داد.

آینده‌ی FTW

نکته قابل توجه این است که میزان عرضه کل این میم‌کوین ۱۰ تریلیون توکن است که همه این مقدار در حال حاضر در بازار موجود بوده و در حال گردش است و قرار نیست دیگر توکنی در آینده تولید شود. گفتنی است داده‌های کوین گکو نشان می‌دهد که این توکن از زمان آغاز به کار خود و ثبت اطلاعات قیمت در داده‌های این سایت در روز ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور)، بیش از ۳,۵۱۴ درصد افزایش قیمت داشته است.

رشد بلک آگنوس

پس از لیست شدن، ارزش این میم کوین ۳۶.۱۴ برابر شد. همچنین حجم معاملات توکن FTW در ۲۴ ساعت گذشته به بالای ۹ میلیون دلار رسید. افزایش ۱۴.۵ درصدی میزان معاملات بلک آگنوس نسبت به روز گذشته، رشد قابل توجه فعالیت‌های آن در بازار را نشان می‌دهد. این توکن حتی در صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ هم برای معامله در دسترس قرار دارد.

نکته قابل توجه این است که تیم پشت پروژه FTW هشدار داده‌اند که افراد سودجو نسخه‌های جعلی این ارز را با هدف کلاهبرداری از کاربران ایجاد کرده‌اند. گروه کاری این پروژه تأکید کرده است: «همیشه قبل از انجام هر گونه تراکنش، آدرس قرارداد را دوباره بررسی کنید.»

جمع بندی

ظهور پروژه‌هایی مانند بلک آگنوس FTW و تجربه‌ی رشد‌های خیر‌کننده‌ی آن‌ها به صورت ناگهانی، بیانگر جذابیت بازار میم‌کوین‌ها است. این بازارها علیرغم ریسک‌هایی که دارند، می‌توانند با برنامه‌‎ریزی و دنبال‌کردن احساسات مردم و تحرکات سرمایه‌‌گذاران، جذاب و پرسود باشند. با این حال تیم پروژه درباره نسخه‌های جعلی، اهمیت احتیاط و تحقیق دقیق قبل از سرمایه‌گذاری در چنین پروژه‌هایی را هشدار می‌دهد.

سرمایه‌گذاران باید همواره مراقب ریسک‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال، به‌ویژه در مورد میم کوین‌های جدید، باشند و ممکن است با سرمایه‌گذاری در چنین پروژه‌هایی، به سودهای کلان برسند یا تمام میزان سرمایه خود را از دست بدهند.


دسته بندی شده در:

برچسب شده در:

, ,