برای بستن، ESC را بفشارید

یا دسته بندی های محبوب ما را بررسی کنید...

برداشت ارز

 برای برداشت ارز نیز با کلیک بر روی دکمه برداشت به صفحه برداشت منتقل می‌شوید. مبلغ مورد نظر و آدرس مقصد را وارد و دستور برداشت را ثبت و تایید می‌کنید.

توجه داشته باشید که کیف پول مبدأ و مقصد هر دو باید از یک شبکه باشند.

یک نکته بسیار مهم این است که حتما آدرس مقصد را از طریق کپی کردن وارد کنید تا اشتباهی در ورود آدرس نداشته باشید؛ زیرا با وارد کردن آدرس مقصد اشتباه باعث از دست رفتن منابع مالی خود می‌شوید.

برداشت تومان

برای برداشت تومان از سایت با کلیک بر روی دکمه برداشت به صفحه برداشت منتقل می‌شوید که می‌توانید در آنجا مبلغ و حساب بانکی مورد نظر را انتخاب کنید و با توجه به محدودیت‌های سطح کاربری خود، دستور برداشت وجه را ثبت کنید تا در اولین دوره پرداخت بانک، مبلغ به حساب بانکی شما واریز گردد.

پس از زدن دکمه برداشت یک کد برای شما ارسال می‌شود که میبایست آن را وارد کنید تا درخواست شما ثبت شود.

واریز تومان

برای واریز تومان به سایت تیبوبیت از دو شیوه می‌توانید استفاده کنید:

۱. درگاه پرداخت که بعد از ارتقا به سطح ۱ برای شما فعال می‌شود.

۲. واریز بانکی که بعد از ارتقا به سطح ۲ برای شما فعال می‌شود.

توضیحات هر دو روش را در ادامه می‌توانید مطالعه فرمایید:

در روش واریز از درگاه پرداخت ، با کلیک بر روی دکمه واریز به صفحه واریز منتقل می‌شوید. در این صفحه شماره کارتی که می‌خواهید از آن استفاده کنید را از بین کارت‌های تایید شده خود در سایت، انتخاب کنید و مبلغ مورد نظر را با توجه به محدودیت‌های سطح کاربری خود وارد کنید و پس از تایید، به درگاه پرداخت بانک منتقل می‌شوید و دقیقا مانند یک خرید اینترنتی، مشخصات کارت را وارد و پرداخت می‌کنید. به محض اتمام این مراحل، وجه مورد نظر در کیف پول شارژ می‌شود و می‌توانید شروع به خرید ارز از سایت کنید.

اگر نیاز به واریز بیش از ۲۵ میلیون تومان به سایت داشته باشید، می‌توانید شیوه واریز بانکی را انتخاب کنید. بعد از انتخاب این شیوه شماره شبا شرکت و شناسه واریز اختصاصی در صفحه به شما نمایش داده می‌شود .

با استفاده از اپلیکیشن‌های بانکی خود، مبلغ مورد نظر را به شماره شبا شرکت با شناسه واریز اختصاصی خود واریز و کدرهگیری را یادداشت کنید و در صفحه واریز گزینه‌های خواسته شده شامل مبلغ، شماره شبایی که از آن مبلغ را واریز کرده‌اید، کد رهگیری و تاریخ تراکنش را وارد و بر روی دکمه واریز کلیک و درخواست خود را ثبت کنید. به محض واریز مبلغ به حساب بانکی شرکت، کیف پول تومان شما به صورت خودکار شارژ می‌شود .

نکته: توجه داشته باشید در صورتی که شناسه واریز اختصاصی شما در هنگام واریز در بانک مبدأ ثبت نشود، مبلغ واریزی از سمت بانک به حساب شما برگردانده می‌شود.

نکته: در این شیوه محدودیت واریز بستگی به سقف بانک مبدأ دارد و تیبوبیت محدودیتی( جز در محدودیت‌های سطح 2 ) در مبلغ واریزی ندارد.

اگر در هنگام واریز وجه، کارت مورد نظر در سایت تایید نشده باشد، ازطریق قسمت افزودن کارت بانکی می‌توانید به بخش اطلاعات بانکی منتقل شوید و نهایتاً در 2 دقیقه کارت بانکی خود را معرفی و تایید کنید تا بتوانید واریز وجه از این کارت را خیلی سریع و در لحظه انجام دهید.

برای واریز ارز با کلیک بر روی دکمه واریز در کیف پول به صفحه واریز ارز مربوطه منتقل می‌شوید.

ازطریق اسکن QR کد روی صفحه و یا کپی کردن آدرس کیف پول خود، می‌توانید ارز مورد نظر را به کیف پول خود انتقال دهید. زمانی که قرار است فرد دیگری ارزی را به کیف پول شما انتقال دهد، مجدداً همان آدرس را کپی کرده و  ارسال کنید تا انتقال را به راحتی انجام دهد.

نکته: در واریز ارز لطفاً در انتخاب شبکه دقت فرمایید زیرا شبکه مبدأ و مقصد باید یکسان باشد. در غیر این صورت دارایی شما از بین می‌رود.