برای بستن، ESC را بفشارید

یا دسته بندی های محبوب ما را بررسی کنید...

ساخت کارت هدیه

دریافت کارت هدیه

*  برای ساخت کارت هدیه تیبوبیت حداقل باید در سطح کاربری یک باشید.
*  ساخت و دریافت کارت هدیه تیبوبیت بدون کارمزد می باشد.
*  کارت هدیه تیبوبیت یکبار مصرف و تا ۳۰ روز پس از تاریخ ساخت دارای اعتبار می باشد.

ساخت کارت هدیه

وارد پنل کاربری خود شوید و از داشبورد سمت راست، گزینه کارت هدیه را انتخاب کنید.

در این صفحه سه پنجره وجود دارد، در پنجره پایین قوانین کارت هدیه توضیح داده شده است. در پنجره سمت چپ تمام کارت هایی که ساخته اید یا دریافت کرده اید (استفاده شده) نمایش داده می شود. در پنجره سمت راست دو گزینه وجود دارد. جهت ساخت کارت هدیه، کلید”ساخت کارت هدیه” و جهت دریافت کارت گزینه “دریافت  کارت هدیه” را انتخاب کنبد.

بعد از وارد شدن به صفحه کارت هدیه در پنجره سمت راست نوع ارز موردنظر را انتخاب و مقدار آن را وارد کنید. در بخش کد دعوت (اختیاری)، کد موردنظر خود را با توجه به درصد تقسیم سود کدها، انتخاب و در قسمت متن دلخواه، متن موردنظر خود را نوشته و از باکس وسط طرح موردنظر کارت خود را با توجه به محل قرارگیری متن دلخواه انتخاب کنید. اکنون در کادر سمت چپ میتوانید پیش‌نمایشی از کارت هدیه ببینید و در نهایت گزینه” تائید و ایجاد کارت” را انتخاب کنید.

کدهایی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال شده‌اند را در کادرهای مربوطه وارد کنید.

کارت ایجاد شده‌ شما در کادر پایین نمایش داده می‌شود که شما می‌توانید با انتخاب” لینک کارت هدیه”، لینک را به صورت اتوماتیک کپی و ارسال کنید، یا از طریق ایمیل، واتس‌اپ و تلگرام به اشتراک بگذارید، همچنین با انتخاب” کد کارت هدیه” کد کارت ساخته شده‌ خود را به صورت اتوماتیک کپی و ارسال کنید.

*  در صورتیکه شخص هدیه گیرنده، از کارت هدیه شما استفاده کند در قسمت بالا متن “استفاده نشده ” به “استفاده شده” تغییرخواهد کرد.

دریافت کارت هدیه

برای دریافت کارت هدیه، وارد پنل کاربری خود شده و از داشبورد سمت راست، گزینه کارت هدیه را انتخاب و برروی گزینه” دریافت کارت هدیه” کلیک کنید.

لینک یا کد کارت هدیه‌ای که برای شما ارسال شده است را کپی و در کادر مربوطه وارد و سپس گزینه ثبت کارت هدیه را انتخاب کنید.

گزینه دریافت کارت را انتخاب کنید تا مبلغ کارت هدیه به کیف پول شما افزوده شود.

پس از دریافت و اضافه شدن مبلغ به کیف پول دیجیتالی شما، این کارت و تمامی کارت هدیه‌های دریافتی در کادر زیر به شما نمایش داده می‌شود.