برای بستن، ESC را بفشارید

یا دسته بندی های محبوب ما را بررسی کنید...

ثبت نام در سایت

پنل کاربری

دعوت از دوستان

ثبت نام در سایت

برای ثبت‌ نام در سایت تیبوبیت از آدرس tibobit.com وارد شوید از بالای صفحه گزینه ثبت نام را انتخاب کنید سپس به صفحه ثبت نام منتقل می‌شوید.

برای ثبت نام نیاز به یک آدرس ایمیل قابل دسترس است. بعد از انجام این فرایند کد تایید به ایمیل وارد شده ارسال می‌شود. 

فراموش نکنید از این پس با همین آدرس ایمیل می‌توانید وارد سایت شوید در این قسمت لازم است که یک رمز عبور برای خود تعیین کنید و نیازی نیست رمز عبوری که تعریف می‌کنید با رمز عبور ایمیلتان یکی باشد.

شرایط رمز عبور نیز در این قسمت گفته شده که باید حتما شامل حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، کاراکتر و اعداد باشد برای اطمینان از درستی رمز عبوری که وارد کرده‌اید لازم است دوباره رمز را در قسمت بعدی وارد کنید. 

وارد کردن کد معرف کاملا اختیاری است. چون الزاماً همه کاربرها کد معرف ندارند.

اگر تیبوبیت را یکی از دوستانتان معرفی کرده و کد معرف به شما داده است می‌توانید کد را در این قسمت وارد کنید .

البته مزایای دریافت و ارائه کد معرف و یا همان کد دعوت در بخش دعوت از دوستان توضیح داده شده است.

حتما قوانین و مقررات سایت خوانده شود و اگر کاملا موافق بودید برای ادامه کار قسمت مشخص شده را تایید کنید.

با کلیک بر روی ثبت نام جهت تایید و تکمیل ثبت نام، یک کد به ایمیلتان ارسال می‌شود که باید آن را در قسمت نمایش داده شده وارد کنید تا عملیات ثبت نام شما در سایت به پایان برسد.

با ثبت نام در سایت، شما در سطح صفر قرار دارید و فقط می‌توانید مبادلات رمزارزی داشته باشید و اجازه واریز و برداشت تومانی وجود ندارد لذا لازم است که سطح کاربری خود را ارتقا دهید تا بتوانید واریز و برداشت تومانی را هم انجام دهید.

البته با مطالعه قسمت سطوح کاربری به راحتی می‌توانید تصمیم بگیرید که با توجه به هدفی که دارید کدام سطح کاربری برای شما مناسب‌تر است.

بعد از ثبت نام و برای دفعات بعد کافیست از قسمت ورود به سایت اقدام کنید.

ایمیل و رمز عبور تعیین شده را وارد کرده و به راحتی وارد سایت شوید.

اما لازم است قبل از ورود، آدرس مرورگر را با آدرس نمایش داده شده چک کنید که حتما یکی باشند.

پنل کاربری

اولین صفحه‌ای که پس از ورود با آن روبرو می‌شوید، پنل کاربری است.

در این صفحه می‌توانید اطلاعات کلی حساب کاربری خود را ببینید.

 

 بخش‌های پروفایل، کیف پول، بازار معاملاتی، تاریخچه و دعوت از دوستان به راحتی از این قسمت قابل دسترسی است.

درقسمت سمت چپ بالای صفحه شماره مختص هر کاربر تحت عنوان شماره مشتری دیده می‌شود که با نگه داشتن موس روی آن می‌توانید به 4 بخش پروفایل، امنیت، اطلاعات بانکی و احراز هویت دسترسی پیدا کنید.

در قسمت بالای صفحه تعداد دوستان دعوت شده ازطرف شما و سود حاصل از این دعوت‌ها نشان داده می‌شود و با زدن دکمه دعوت می‌توانید به صفحه دعوت از دوستان وارد شوید.

در پنجره پایین، سطح کاربری شما نشان داده شده است که باز هم از این قسمت می‌توانید برای ارتقا سطح کاربری به صفحه احراز هویت وارد شوید.

در بالای صفحه سمت چپ، کارمزد معاملات بازار بر پایه تومان به شما نمایش داده شده است که با تغییر آن بر پایه تتر می‌توانید کارمزد معاملات بازار را بر پایه تتر مشاهده بفرمایید.

در پایین آن حجم معاملات یک ماه گذشته کاربر را نمایش می‌دهد که بر اساس حجم معاملات انجام شده کارمزدها تغییر می‌کند ( با مراجعه به صفحه خانه، قسمت کارمزدها و هزینه خدمات می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید)

 

نمودارهایی که در وسط صفحه می‌بینید نیز، اطلاعات مختلفی را نشان می‌دهند.

 

 نمودار سمت راست میزان موجودی در کیف پول‌ها را نشان می‌دهند.

 

 3 نمودار سمت چپ نیز محدودیت‌ها و سقف واریز و برداشت‌های روزانه و ماهانه شما را بصورت تومانی و رمزارزی نمایش می‌دهند.

در قسمت پایین صفحه می‌توانید قیمت‌های لحظه‌ای ارزهای مطرح را هم به تومان و هم به تتر داشته باشید.

برای رفع مسائل و ابهامات خود می‌توانید در هرلحظه از شبانه روز از بخش پشتیبانی با همکاران این بخش در تماس باشید و سؤالات خود را مطرح کنید.

در پایین صفحه لینک صفحات مختلف فضاهای مجازی تیبوبیت، راهنما و پشتیبانی، امکانات و خدمات و درباره تیبوبیت نمایش داده شده است که می‌توانید برای دنبال کردن اخبار و اطلاعات مربوطه از آنها استفاده کنید.

 سایت در ساده‌ترین حالت و با یک رابط کاربری ساده و آسان در دسترس کاربران می‌باشد که بتواند کارکردهای اساسی را برای همه کاربران داشته باشد.

دعوت دوستان

کاربران تیبوبیت می‌توانند در سود معاملات سایت شریک شوند.

بعد از ثبت نام و ورود به سایت مطمئن شوید که حساب کاربری خود را حداقل به سطح ۱ ارتقا داده‌اید.

سپس در صفحه پنل کاربری از دو قسمت می‌توانید وارد صفحه دعوت از دوستان شوید. در تصویر زیر هر دو قسمت به شما نمایش داده می‌شود.

لازم است یادآوری کنیم که شما می‌توانید با دعوت هر یک از دوستانتان و معرفی تیبوبیت به آنها، تا 30 درصد کارمزد معاملاتشان که در واقع قسمتی از سود تیبوبیت از معاملات آنهاست، به خود اختصاص دهید.نه فقط یک معامله یا اولین معامله بلکه 30 درصد تمام معاملاتی که دوستان شما در سایت انجام می‌دهند.

و این امکان وجود دارد که این سود را با خودشان هم تقسیم کنید.

با تنظیم میزان درصد در این قسمت، نحوه تقسیم این 30 درصد را مشخص می‌کنید و روی دکمه ساخت کد دعوت کلیک می‌کنید.

در این قسمت صفحه، کد دعوت با مشخصات انتخابی شما ساخته شده و حتی لینک دعوت را هم برای شما بوجود آورده که می‌توانید با کپی کردن این لینک و ارسال آن برای دوستانتان آنها را به تیبوبیت دعوت کنید.

در این صفحه می‌توانید تعداد دوستانتان که با هر کد، دعوت شده‌اند و سود شراکت با تیبوبیت از هر کد دعوت را ببینید.

صفحه پنل کاربری نیز مجموع تعداد دوستان، معاملاتشان و سود شما از کارمزدها را نشان می‌دهد.

کیف پول

برای ورود به بخش کیف پول حساب کاربری ابتدا باید در صفحه پنل کاربری در منو سمت راست گزینه کیف پول من را انتخاب کنید.

همانطور که مشاهده می‌کنید در این صفحه می‌توانید کیف پول ارزهای مختلفی که سایت پشتیبانی می‌کند را داشته باشید. همه این کیف پول‌ها کاملا اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرند. در واقع کیف پول‌ها همه داخلی هستند و تراکنش‌های داخلی شامل کارمزد نمی‌شوند.

همزمان با ثبت‌ نام، کیف پول‌های تومان و تتر ساخته می‌شوند و نیاز به ساخت کیف پول توسط شما وجود ندارد.

 در مقابل هر ارز سه قسمت معامله، برداشت و واریز قرار دارد که بسته به فعالیتی که می‌خواهید انجام دهید، می‌توانید از آنها استفاده کنید.

با کلیک بر روی دکمه معامله، به صفحه بازار معاملاتی مربوطه منتقل می‌شوید و می‌توانید از آن قسمت سفارش خرید و یا فروش خود را ثبت کنید و در لحظه خرید و فروش خود را انجام دهید.

خروج از نسخه موبایل